RSS
Crtica
30 stu.

Iako se u javnosti njihovo mišljenje ne čuje, a najčešće se pojavljuju u reklamama za zubne proteze, pripadnici generacije 55+ itekako imaju što reći. Jučerašnjim energičnim performansom na našem fakultetu, izazvali su generaciju 25-, kritizirajući društveno-politička zbivanja i svoje vlastite propuste. Iza sjajnog projekta kazališta Montažstroj i Tv Studenta, jednim smo malim dijelom stajali i mi – pr grupa Tv Studenta.

2012-11-29 17.35.45

Deset minuta prije početka Konačnog obračuna

U smanjenom broju i s laganim padom zanosa od otvorenja Tv Studenta (teško da će bilo koji projekt nadmašiti taj!), naša je mala grupa s još manje iskustva prionula na posao. Ovo je priča o tome koliko je važna dobra organizacija, kako vam plakati mogu zagorčati život 🙂 i što sve podrazumijeva taj popularni „event management“. Sastančenja, podjelu zadataka, odgovaranje na naših tisuću upita dnevno, odradila je Ivana Gutierrez – koordinatorica grupe i osoba dostupna 24/7. U razradi naših zadataka meni je povjerila izradu i distribuciju plakata i pripremu B dvorane za događaj.

Prva faza – plakati

Prva faza zvana plakati započela je u tonu lako ćemo. Dogovor o tiskanju i distribuiranju plakata čekao je na odobrenje budžeta. Bez toga nije moguće planirati broj i kvalitetu materijala. Prošloga petka kad je potvrđen, Ivana mi je dala odriješene ruke. Na pamet mi je palo: koliko plakata i flyera tiskati, na kojem formatu i kako ih raspodijeliti po lokacijama. Sve sam stavila na papir i u obližnjoj kopiraoni ostavila materijale, koji su trebali biti gotovi u ponedjeljak ujutro. U međuvremenu dolazi do prvog odstupanja od plana. Naime Ivana je javila da već toga popodneva (petak) plakate treba postaviti na naš faks. Po treći se put vraćam u kopiraonu. Žurim na vlak za Karlovac i istovremeno tražim nekoga tko može preuzeti plakate i zalijepiti ih po faksu. Uskače Petra Radić. Drugo odstupanje od plana javlja se već u subotu. Iz kopiraone javljaju da plakati i letci neće biti gotovi u ponedjeljak ujutro jer im nije dostavljen papir na kojem se trebaju tiskati. Ako plakati i letci nisu gotovi u ponedjeljak ujutro, to nam stvara nekoliko problema. Ne možemo ih zalijepiti u studentskim domovima (jer uprava doma daje pečat da ih smijete staviti). Neće biti distribuirani u ponedjeljak kako je dogovoreno. Ivana će ispasti neozbiljna pred Igorom Mirkovićem, a Tv Student pred Montažstrojem. Nije nam bilo druge nego pomaknuti rokove. U ponedjeljak popodne materijali su napokon bili gotovi. Zanemarit ćemo manji incident u kopiraoni kojem je prisustvovala Petra tog jutra. Naime, u kopiraoni su se sjetili da su možda pogriješili u izračunu i da bismo trebali platiti više. To nikako nije dolazilo u obzir jer smo za iznos cijelog budžeta dali tiskati plakate i letke. Dakle, na raspolaganju više nismo imali ni lipe. Doslovce. Petra je još jednom spasila stvar i uvjerila ih da plaćamo po dogovorenoj cijeni. Konačno, u ponedjeljak navečer svima koji su se javili za distribuciju podijeljeni su plakati i letci. S danom kašnjenja u utorak su distribuirani.

Fotografija0235

Petra Radić lijepi plakate na Filozofskom fakultetu

Druga faza – priprema B dvorane

Faza broj dva bila je konačni izazov koji je pokazao koji su članovi tima spremni prihvatiti se prljavog posla. Takozvani event management (sigurno je svima prva asocijacija neki glam domjenak) u našem timu podrazumijevao je iznošenje 47 klupa iz B dvorane kako bi se oslobodio prostor za 108 stolaca koje smo trebali posložiti u krug, kako bismo dobili svojevrsnu arenu. Teže od nošenja klupa i stolaca, bilo je pronalaženje ljudi iz pr grupe koji će to zaista i napraviti. Nakon mnogo moljenja, povratnih opravdanja i otkazivanja, od dvadesetak ljudi iz grupe, 7 djevojaka stvar je preuzelo u svoje ruke. Predvođeni Ivanom koja je klupe nosila poput pera, mini skupina (Monika Azinović, Blanka Ban, Patricia Lakotić i ja), uz pomoć maxi jedinke Petre Radić, Lorene Grubišić i dobrovoljca Matka Boršića, odradila je i to.

2012-11-29 16.47.42

Stvaranje arene za Konačni obračun

2012-11-29 16.30.19

Petra se iskazala na ovome zadatku

Prema riječima Monike Azinović, ako pr podrazumijeva nošenje klupa, onda smo mi pravi pr-ovci! No, pripremanjem dvorane za Konačni obračun odradili smo tek pola posla. Nakon završetka performansa, kad su se posljednji gosti razilazili, klupe i stolce trebalo je vratiti u prvobitno stanje za nastavu idućeg dana :). Uz Matka, jedini koji se nisu uplašili obračuna s klupama i stolcima, Kristian i Anton spremno su se bacili u ono što je Kristian nazvao odnosima s klupama. Iako u početku nisu promišljali o ozbiljnosti našeg zadatka, Kristian je ubrzo zaključio da je ipak riječ o strateškom upravljanju drvnim potencijalom. Klupu po klupu, stolac po stolac, javile su se i neke sjajne ideje za znanstvene članke poput Strateškog upravljanja klupama i Proučavanja socio-kulturnog utjecaja zbijenih prvih redova na ponašanje studenata.

2012-11-29 16.49.15

Pr grupa i Matko Boršić nakon pripreme dvorane

Dva mala zaključka:

1. Posao se često ne bira, ali ga je potrebno odraditi.

2. Tek kad treba nositi klupe i stolce, vidiš na koga možeš računati 🙂

www.anavie.net

55+ 25 – Konačni obračun (pr tima)

 
12 komentara

Objavio dana 30/11/2012 u Uncategorized

 

12 odgovora na “55+ 25 – Konačni obračun (pr tima)

  1. radicpetra

    30/11/2012 at 3:17 pm

    Ti zla maco lead ti je odličan i članak me u nekim djelovima stvarno nasmijao. Energično i jasno, baš kao što su i tvoje rečenice kad pitaš ‘mogu ja?’ 🙂 . Pozdrav svim ljudima od jučer, pogotovo onima koji se ne libe posla pa makar bio nošenje klupa 😉

     
  2. MatijaZupkovic

    30/11/2012 at 3:23 pm

    Odličan članak, dobili ste vrlo vrijedno iskustvo, jer ste radili pod pritiskom rokova, a i van opisa posla P.R.-a(mislim na nošenje stolica i stolova). Svaka čast ekipa odlično odrađen posao, sigurno je i ‘sukob’ bio zanimljiv na kojem nažalost nisam mogao prisustvovati 🙂

     
  3. ddariaa

    30/11/2012 at 3:26 pm

    Sukob je bio super, iako je generacija 25 – imala relativno malo komentara. Jedan gospodin iz generacije 55+ rekao je da nije čuo ništa konstruktivno od studenata politologije i novinarstva.

     
  4. ipostruzin

    30/11/2012 at 5:45 pm

    Ja mislim da ste vi zapravo konačni pobjednici cijele tribine. Žao mi je što nisi napisala malo više toga o tribini, kako se odvijala i sl., ali to ću moći sama vidjeti i sutra. 😉

     
  5. Antonija Petković

    30/11/2012 at 6:40 pm

    Genijalan post. Osim što si me nasmijala, dala si mi i sjajan uvod u to kako su išle pripreme i organizacija tribine. Fotke su fantastične. 🙂 🙂

     
  6. Marija Pastuović

    30/11/2012 at 6:50 pm

    Slažem se s Ivanom, možda samo fali nešto više o samoj tribini. Iako je ovaj pogled iz vaše perspektive odličan! Pretpostavljam da je ljudima koji su samo došli sve izgledalo super… Nisam ni sumnjala u ženske sposobnosti. Bravo Daria, bravo Matko, bravo žene! 🙂

     
    • ddariaa

      30/11/2012 at 7:37 pm

      Hvala svima 🙂 dvoumila sam se da pišem o tribini, ali onda sam nekako razmišljala da trpam dvije priče u jednu…bilo je ljudi s godine, pa vjerujem da je netko napisao dobar post. Ako ga uočim, linkam ga!

       
  7. Tina

    01/12/2012 at 8:42 am

    Odlično! Inače o PR-u nemam znanja tako da mi je super vidjeti malo inside infa 🙂 Nasmijalo me ovo s drvnim potencijalom 🙂 Drago mi je da je sve ispalo po planu i odlično mi je što pišeš o ovoj temi, zbilja se može vidjeti kako to izgleda kada treba početi sa samim poslom. Čitat ću te još koji puta, da i ja malo naučim o piaru 🙂

     
  8. Jasminka Griffin (@jasminkagriffin)

    02/12/2012 at 7:16 pm

    Zanimljiv tekst, dobro je vidjeti da i u nesto sto je naizgled jednostavno treba uloziti puno truda i organizacionih sposobnosti. Ja sam na poslu naucila da, kad god o necemu pomislim “lako cemo”, i te kako dobro razmislim je li zaista tome tako 🙂

     
  9. Patricia Lakotić

    03/12/2012 at 2:28 pm

    Hehe ja se još uvijek smijem! Bilo je baš zabavno to iznošenje klupa i kasnije njihovo vraćanje, pogotovo kad je Kristian počeo s dosjetkama! Meni je baš drago da su nam dečki bili voljni pomoći jer naša maxi jedinka ne bi mogla sve sama :), a mi od 50-ak kila još bi dobile i bruh! 😀 Zato thx dečki!

    A sad što se posta tiče, moram reći da si izvrsno prenijela našu PR atmosferu, super post! 🙂

     
  10. Ilda

    05/12/2012 at 1:23 am

    Odlično napisano, mogu samo zamisliti kako je bilo…PR tim nikad bez problema, ali na kraju uvijek uspješno riješenih 🙂 jedva čekam nove projekte 😀

     
  11. Ivy Gutierrez

    08/12/2012 at 7:52 pm

    Super post, hvala Dariji što mi je dozvolila da joj meljem u kameru. 😀 Drago mi je što je Daria odabrala pisati “background story”, jer uvijek čitamo o ovakvim događajima, što je tko rekao, tko je bio i sl., a rijetko kad imamo priliku pogledati priču iz drugog kuta i vidjeti što je bilo potrebno da se takvo nešto napravi.

     

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

 

Neka Strana Priče

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Piskaranje i piskaralaško prigovaranje.

Blog u službi konvergencije medija.

%d blogeri kao ovaj: